Hanka F.Hanka F.

Pomůcky pro posilování svalů pánevního dna?

Ahoj holky. Používáte při posilování nějakou pomůcku? Poslední týden každý večer asi 15 minut dělám cviky podle jedné stránky. Ale vůbec skoro nic necítím a nevím, jestli to dělám správně. A taky bych potřebovala větší účinek (jsem po porodu). Používáte nějakou pomůcku?

Brouček
Brouček

Já jsem si koupila "činku", kterou můžeš používat normálně během odpoledne nebo třeba i při cvičení. Podívej se tady http://www.ruzovyslon.cz/vaginalni-cinka/. Je to ale jediná pomůcka, kterou jsem našla. Nic jiné se ani neprodává. Jsem hodně spokojená. Stačí třeba hodina navečer a pak opravdu cítíš, že svaly dostaly trošku zabrat. Některé holky si to že prý berou i na cvičení. Ale to jsem nezkoušela, bylo by to na mě asi moc.

anonym
anonym

Nedávno jsem četla tento článek, kde se píše o posilování pánevního dna a i o nějaké cvičební pomůcce, je to tady http://www.agatka.cz/posilovani-panevniho-dna/. Máš tam i konkrétní cviky, snad to pomůže.

Klára
Klára

Na mě ty cviky nefungují...zkoušela jsem dělat všechno úplně přesne podle návodu. Ale vůbec nic necítím a nefunguje to... .

anonym
anonym

Kláro, podívej se na ten článek. Tam nějaký pan doktor píše, že to musíš dělat každý den minimálně 20 minut a začne to fungovat až za 3 měsíce. Já nevím jak dlouho už posiluješ pánevní dno, ale není příliš brzo to vzdávat? Jinak se tam píše, že můžeš používat nějakou vaginální činku a že to bude rychlejší a nemusíš tomu věnovat tolik času. Ten odkaz je nahoře, tak si to přečti. A ta pomůcka by ti měla pomoct.

MUDr. Pěnkava
MUDr. Pěnkava

Příčiny: Svaly dna chabnou s postupem věku. Nejvíce se na nich podepisuje průběh těhotenství, porod a nejcitelnější změny přicházejí v přechodu (po 40. roku). Nicméně dívky by měly alespoň občas procvičovat pánevní svaly již od puberty. Dalším rizikovým faktorem může být nedostatek pohybu (především dlouhé sezení v zaměstnání). Projevy: Zhoršení sexuálního života - nižší citlivost a i možné problémy s uspokojením partnera. Nejmarkantnějším projevem je ale inkontinence (únik moči). Tady ovšem pozor - nebavíme se o samovolném úniku u žen důchodového věku. Toto se týká i žen okolo 30 let. Zde dochází k inkontinenci například při smíchu nebo zvedání těžkých břemen. Tato problematika se tak týká všech žen v celém věkovém rozpětí. Zpevnění svalů: Na zpevnění svalů pánevního dna jsou již výše popsané cviky. Doporučuji používat pomůcku - zvýší se účinek cviků a ženy mají tendenci cvičební programy dodržovat. Mnoho dívek a žen bohužel cvičení bez pomůcky po pár týdnech vzdá (protože nevidí výsledky). Při používání pomůcky jsou změny a zesílení svalstva znatelnější a mohou se mu věnovat kratší čas. Pomůcka: Například výše zmíněná činka http://www.ruzovyslon.cz/vaginalni-cinka/ dle mého názoru splňuje všechny předpoklady. Je vyrobena z klinického silikonu (nehrozí záněty a podráždění sliznice). Ergonomický tvar a bezpečnostní provázek na konci (nehrozí uvíznutí). Mohu tedy doporučit.

Bětka
Bětka

Je mi 28 let a za měsíc mám termín. Měla bych začít po porodu cvičit i když jsem nikdy neměla žádné podobné problémy s únikem moči ani v sexuálním životě?

MUDr. Pěnkava
MUDr. Pěnkava

Zpevňovaní se doporučuje již dívkám od 15 let (puberty) a to i když nemají žádné příznaky. Porod veškeré problémy většinou nastartuje a rozhodně by jste měla procvičovat svaly alespoň pár minut každý den. Nepodceňujte příznaky! Cvičení funguje jako prevence. Pokud se tyto problémy objeví, tak už může být pozdě. A jediným řešením může být operace. Proto používejte cvičení svalů pánevního dna jako prevenci, nehaste problémy až vzniknou.

Vaše jméno \ přezdívka

Jsem (vaše pohlaví)

žena muž

Text vašeho příspěvku

OVĚŘENÍ PROTI SPAMU: Napište číslicí "třicet jedna":

ženám a dívkám doporučujeme Posilování svalů pánevního dna - Posílení svalů pánevního dna - Erotické pomůcky- Pro Muže & Pro Ženy & Pro Páry - Přehled - Luxusní & Levné Vibrátory pro Ženy - Jak koupit a Vybrat - Erotické pomůcky - www.agatka.cz